pondělí 18. listopadu 2013

Day 2

 Dneska jsem se sebou naprosto spokojená. Jídlo běhěm dne se mi krásně povedlo - žádné chutě a potřeba se dojídat sladkým.
Co se týče cvičení, dneska jsem začala svou měsíční výzvu ve fitku Twister v Ostravě

Dnešní trénink

cardio 10 min (zahřátí)
posilování 50 min (biceps, triceps, záda, trapézy)
cardio 20 min

Po celou dobu puštěný sport tester a výsledek?
- 605 kcal, 20 min efektivní zóna pro spalování tuků - no, u cardia pro mě těžko uhlídat, vždycky povětšinu času mám víc, ale cooo, posiluju srdce :-D


Fitko TWISTER OSTRAVA

Jedním slovem boží, už na recepci byla strašně milá slečna a líbila se mi i docelarozsáhlá škála nabízených tyčinek, proteinů, lahví, spalovačů a podobných fitness záležitůstek.
Celé fitko má 2 patra, dole klasická cardio zóna a ryze ženský koutek (jak se říká pro stydlivky), kde jsou stroje na problémové partie a v druhém patře ta správná divočina :-D
Mají tam všechno a to třeba hned několikrát, navíc jsem dneska byla cvičit dopoledne, takže na celé fitko nás tam bylo asi 5 (bomba!!!)

Jediné mínusko na které jsem dnes přišla je absence trošku činek nižší váhy než 10kg, dole v ryze ženské zóně jsou zase jen 1 a 2 kg.






Žádné komentáře:

Okomentovat