pondělí 25. listopadu 2013

Day 9 - Jídelníček


Podle všeho mám metabolismus na nějakých 95%, takže to vychází 5233kJ, takže si udělám jídelníčky, aby mi to vycházelo minimálně na 5300kJ, což je u mě problém, když vynechám ty své neřesti v podobě čokolád, tyčinek a podobně. Příjde mi toho jídla neskutečně moc
oříškovo-ovocný jáhelník - dnešní snídaňka

Dnešní jídelníček 

SN: oříškovo-ovocný jáhelník  (1680kJ)
SV: pomeranč, oříšková tyčinka (850kJ)
OB: rizoto z hnědé rýže s vepřovým masem, špenátem a hříbky + kyselý okurek (1650kJ)
SV: mandarinky (120kJ)
VE: zeleninový salát se šunkou a syrovátkovým sýrem (1100kJ)
Celkem: 5400kJ

dnešní svačina + oběd

Mám pokrytý tak tak bazál a prostě do sebe víc dostat nedokůžu, leda bych se nacpala sladkým, což moc nechci a do druhé večeři se mi nikdy moc nechce

Co se týče cvičení, tak dneska fitko 85 min

10 min zahřátí cardio
50 min posilování (biceps, triceps, záda)
25 min cardio (běh)

Dokonce se mi chvilkama věnoval tamější trenér, který tam měl nějakého klienta a sem tam mi poradil...Na jednu stranu jsem se cítila jako pako, že jsem dělala tolik chyb, ale na druhou je to to nejlepší co mě může potkat, že mi poradí ten nejpovolanější...
Kdyby to nebylo tak drahé a můj studentský účet byl trošku naditější , tak bych si ho hned zaplatila taky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat