neděle 17. listopadu 2013

Začátek, motivace a na čem začínám


Ke všemu mě nakopla nabídka na slevovém portálu, kde nabízely měsíční neomezený vstupdo fitka, takže už je můj a jen čeká, až ho v pondělí vyměním za měsíční permici :-) Do té doby jsem se tak nějak plácala a nevěděla co - ano cvičila jsem (domácí posilování, běh, rotoped, sem tam nějaké cardio od Jill či Zuzky), ale nic co by mělo pevný řád, který potřebuju

Měsíční neomezená pernamrntka....Ano měsíc, ideální pro začátek, ideální odrazový můstek

Dnes ráno jsem se zvážila, změřila a vyfotila... Zatím nic zvěřejnovat nebudu, to si nechám až na první srovnání, které bude bud za týden nebo 14 dnů - uvidím jak se mi povede a jaký budu mít ze sebe pocit. Velké srovnání však po měsící, až si vychodím celou zmiňovanou pernamentku.

Jak na to - základní info :-)

Pohyb?
posilovna 4-5x
cardio 1-2 x
odpočinek 1x

Jídlo?
bazál 5030kJ, takže tohle musím minimálně kaloricky zvládnout. Jako né že by mi to dělalo problém, ale doted jsem byla zvyklá jíst málo, ale kaloricky (čokoládová tyčinka kie svačině a podobně), jinak důležité říct, že pečivo a některé přílohy vynechávám - prostě bez lepku je mi lépe. Nedělají mi dobře ani mléčné výrobky.
Před časem jsem jela čisté paleo, ted přidávám více ovoce, a jáhelné či jiné kaše (bez lepku) a oblíbila jsem si quinou (opět bez lepku)

Žádné komentáře:

Okomentovat